Μύθος 7ος:Δεν έγινε διάλογος για την δημιουργία του συστήματος αξιολόγησης. Πραγματικότητα:Η Πανεπιστημιακή κοινότητα έδειξε πως δεν θέλει να συμμετέχει σε διάλογο περί της αξιολόγησης.
Φαίνεται πως η πανεπιστημιακή κοινότητα (Π.Κ.) δεν θέλει να εμπλακεί σε έναν τέτοιο διάλογο. Εκτός και αν προτιμά πλέον μόνο �διαλόγους� σαν και αυτούς που διεξήχθησαν τις τελευταίες μέρες στα περισσότερα τμήματα του Π.Π. και υποθέτω και των άλλων Ελληνικών πανεπιστημίων όπου κανείς ή ελάχιστοι τόλμησαν να αναφερθούν στα γεγονότα που κράτησαν κλειστό για 2 μήνες και είχαν σαν αποτέλεσμα την αποδιοργάνωση του ελληνικού πανεπιστημίου. Φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για επίσημη θέση της Π.Κ. επί των γεγονότων αυτών, είτε επιδοκιμάζοντας είτε καταδικάζοντας τέτοιες «πρωτοφανείς για πανεπιστημιακά δεδομένα ενέργειες που αναμφίβολα πλήττουν την αξιοπιστία και το κύρος του Ελληνικού πανεπιστημίου» (ο χαρακτηρισμός δικός μου). Πλήρες κείμενο http://seg.ee.upatras.gr/thrambo/theseis/docs/17Jul2006.htm
1 σχόλιο:
Φαίνεται πως η πανεπιστημιακή κοινότητα (Π.Κ.) δεν θέλει να εμπλακεί σε έναν τέτοιο διάλογο. Εκτός και αν προτιμά πλέον μόνο �διαλόγους� σαν και αυτούς που διεξήχθησαν τις τελευταίες μέρες στα περισσότερα τμήματα του Π.Π. και υποθέτω και των άλλων Ελληνικών πανεπιστημίων όπου κανείς ή ελάχιστοι τόλμησαν να αναφερθούν στα γεγονότα που κράτησαν κλειστό για 2 μήνες και είχαν σαν αποτέλεσμα την αποδιοργάνωση του ελληνικού πανεπιστημίου. Φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για επίσημη θέση της Π.Κ. επί των γεγονότων αυτών, είτε επιδοκιμάζοντας είτε καταδικάζοντας τέτοιες «πρωτοφανείς για πανεπιστημιακά δεδομένα ενέργειες που αναμφίβολα πλήττουν την αξιοπιστία και το κύρος του Ελληνικού πανεπιστημίου» (ο χαρακτηρισμός δικός μου). Πλήρες κείμενο http://seg.ee.upatras.gr/thrambo/theseis/docs/17Jul2006.htm
Δημοσίευση σχολίου